top of page
חיפוש
  • yairir

חמש עצות מעולות למקרה שאתם עורכים מסיבת סילבסטר בבית


אז שוב חוגגים סילבסטר?

שוב ה"סילבסטר" מגיע, וכולנו אוהבים סיבה למסיבה, והמסיבות בערב השנה החדשה תמיד ידועות כמסיבות מטורפות. בשנים האחרונות הרבה אנשים נוהגים לערוך מסיבה בבית לחברים, ככה בלי לצאת, בלי להוציא מלא כסף ולהיות במועדון צפוף יותר מהגבות של מושיק עפיה. אז הזמנתם חברים למסיבה, והם גם הזמנו חברים שלהם למסיבה שהזמינו חברים שלהם – ואיכשהו יצא שהמסיבה שלכם היא הכי חמה בעיר. אז ישבנו וחשבנו, תרמנו מהניסיון שלנו, ולהלן חמש הנקודות הכי חשובות למסיבת סילבסטר מוצלחת שעוד ידברו עליה שנים:

  • אלכוהול ישמח לבב אנוש – לא משנה אם השקעתם בעיצוב או די ג'יי, אם יש אנשים טובים במסיבה או לא, בשורה התחתונה כשאנשים שותים אז כיף להם, אין מה לעשות. אבל מה עושים עם המחיר של האלכוהול? מתנים את הכניסה למסיבה בהבאת אלכוהול ע"י כל אורח, חלק יביאו בירה, חלק יין, חלק וודקה ועוד ועוד, בסוף יהיה יותר אלכוהול ממה שכולם חושבים שהם היו יכולים להכיל ותישארו בבית עם אלכוהול שיספיק לכם עד לחתונה.

  • מוזיקה – אנשים נשארים במסיבה כשיש סיבה. מוזיקה טובה, וטרק אחרי טרק שעושים כיף יגרמו לאנשים להישאר עוד ועוד במסיבה. תכינו פלייליסט מנצח, שלא בנוי משירים שרק אתם אוהבים. תרגישו את הקהל, תראו עם מה הם זורמים, ולפי זה תעברו מטרק לטרק. אנחנו מרשים מדי פעם להכניס שיר שרק אתם שמעתם עליו אבל רק אחרי השעה שלוש בבוקר. כשבא לכם שכולם ילכו, תשמיעו הקלטה שלכם שרים במקלחת את "צמח בר". מנסיון, זה עובד.

  • תמציאו קונספט פשוט למסיבה, זה תמיד מוסיף לאווירה – מסיבה לבנה, מסיבת קפקייק, מסיבת קנדי קראש. תדיפסו כמה תמונות במדפסת, או תציירו עם טושים, זה כבר יעזור לאווירה ולכיף. בדלת הכניסה תתלו שלט ברוכים הבאים ברוח המסיבה ואתם מסודרים.

  • תחייכו – לכולם, גם למי שאתם מכירים, וגם למי שלא, גם למי שהקיא בשירותים וגם זה שבמשך שעה ניסה לפתוח את הדלת הנעולה לחדר השינה. כולם אורחים שלכם וכולם באו להנות. את הבחור שהקיא אפשר להשאיר עד הבוקר שינקא את הלכלוך שלו.

  • תקנו אדוויל – הבוקר שאחרי ייראה הרבה יותר טוב אם יש אדוויל בהישג יד.

מאחלים לכם שתהנו מאוד, שתחגגו, שתנהגו בטוח! ושתהיה שנה מלאה סיבות למסיבות.


41 צפיות0 תגובות
bottom of page